15 May 3DS Max+V-Ray Modelleme ve Görselleştirme Eğitimi
1) ARC ENSTİTÜ’DE3DS MAX+V-RAY MODELLEME VE GÖRSELLEŞTİRME EĞİTİMİ
ARC Enstitü’de 3DS Max+V-Ray Modelleme ve Görselleştirme eğitimi ile programda katılımcıların girişten itibaren modelleyemeyeceği hiçbir geometri kalmayacak biçimde detaylar işlenerek ilerlemesi sağlanır.
Program kullanımının ezberlenebilen bir süreç olmadığının farkında olarak ezber ile değil, çizim süreçleri içerisinde en iyi şekilde örnekleyerek programın mantığını kavratmaya çalışan eğitimimiz sonucunda katılımcıların uzman modelleyiciler olmaları hedeflenmiştir
Eğitimde katılımcılarımıza yalnızca program kullanımı bilgileri değil, öğrenecekleri becerilerin hangi sektörlerde ne şekilde kullanılabileceği gibi gerçek yetenek kazanımına dair uygulamalar da aktarılacaktır.
2) 3DS MAX+V-RAY MODELLEME VE GÖRSELLEŞTİRME EĞİTİMİNE KİMLER KATILMALI?
- Bilgisayarda tasarım ve görselleştirme çalışmalarından fayda elde edebileceğini düşünen herkes
- 3DS Max ve V-Ray’in üretim ve görselleştirme alanındaki avantajlarından faydalanarak kariyerlerini geliştirmek isteyenler
- 3D modelleme ve görselleştirmeyi ezbere değil, bilinçli şekilde kullanmak isteyenler
- V-Ray ile yüksek nitelikli görselleştirmeler yapmak isteyenler
- Post-prodüksiyon işlemlerini öğrenmek isteyenler
3) EĞİTİM SONUNDA HANGİ BECERİLERİ ELDE EDECEKSİNİZ?
- Türkiye ve dünyanın en yaygın 3d modelleme ve görselleştirme programına hakimiyet
- Pek çok sektörde modelleme becerisi ile var olabilme becerisi
- Program ve çalışma içerisinde hata ayıklama ve düzeltme kabiliyeti
- Eğitim sürecinde proje ve ödevler ile sektörler için hazır hale gelme
- V-Ray kalite ayarlarına hakimiyet
- Nitelikli ve özgün modelleme mantığı
4) EĞİTİM İÇERİĞİ
Bölüm 1
- Shape komutları ile çizgi objeler oluşturma
- Doğrusal formdaki yüzeylerin çizimi
- Mevcut yüzeyleri birbirine ekleme ya da çıkarma
- Autocad dosyaları ile çalışma
Bölüm 2
- Eğri şekillerin çizimi
- Sweep modifier ile süpürgelik vb. objeler
- Lathe modifier ile dairesel formlu objeler
- Farklı modifier kullanımları ve modelleme yaklaşımları
Bölüm 3
- Edit poly modifier komutunun kullanımı
- Objelerin geometrik bileşenleri ile çalışma
- Edit poly ile sehpa, lambaderi bina vb çizimi
Bölüm 4
- Turbosmooth ile düzensiz yüzeylerin çizimi
- Modellere dikiş hattı gibi detaylar ekleme
- Yumuşak grup modelleme örnekleri
- FFD, bend, twist gibi sık kullanılan yardımcı komutlar
- Öğrenilen modelleme yöntemlerinin mimari çizimlere adaptasyonu
Bölüm 5
- Temel render mekanikleri
- Render ayarlarına giriş ve ilk renderın alınması
- Kameralara genel bakış
- Işık tiplerine giriş ve aydınlatma yaklaşımları
- Malzeme oluşturma ve malzemelerde texture kullanımı
Bölüm 6
- Detaylı kamera kullanımı ve kontrolü
- Frame Buffer’ın detaylı kullanımı ve history özelliği
- Gerçekçi renderların püf noktaları
- Texture kullanarak gerçekçi malzemeler oluşturma
- Tüm detayları ile render
Bölüm 7
- Işık ve aydınlatma tiplerine detaylı genel bakış
- İç mekanlar için ışık uygulamaları
- Dış mekanlarda aydınlatma mekanikleri
- Hazır modellerin kullanımı ve malzemelerin incelenmesi
- Kendi malzeme kütüphanelerimizi oluşturma
Bölüm 8
- V-Ray Fur ile çim vb. yapılar oluşturma
- V-Ray Proxy ile yoğun gepmetrilerin kontrolü
- Frame Buffer üzerinde post prodüksiyon işlemleri
- Render element sistemleri
- Mevcut bir görsel üzerinde 3D modellerin renderlanması
Sertifika Hakkında: Rektörlük Onaylı ve E-Devlet’te Sorgulanabilen Eğitim Sertifikası Verilecektir.
Ödeme Bilgileri: Kredi Kartına Taksit İmkânı (2/3/6 aya kadar). Banka EFT veya Havale.
Eğitim Detayları Hakkında:
Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız!
info@arcenstitu.com
WhatsApp Destek Hattı: 0850 309 12 72