06 Ara Kayıp Bagaj / Wold Tracer Eğitimi Sertifika Programı
Eğitim İçeriği
Bu eğitim, kayıp eşya ile ilgili hizmetlerin yer hizmeti kuruluşları tarafından World Tracer Management sistemi üzerinden sağlandığı tüm istasyonlarda görev alan/alacak; satış/ trafik, yolcu hizmetleri, bagaj hizmetleri, kayıp ve bulunan eşya memurları, şefleri, müdürleri ve yöneticisinin uygun gördüğü kayıp ve bulunan eşya ile ilgili birimlerde çalışan/çalışacak personellere verilecek bir eğitimdir. Bu eğitim ile kişilere yetkinlik kazandırılması amaçlanmış olup, eğitimin sonunda katılımcılar; kayıp, bulunan ve hasarlı bagajlar ile ilgili gerekli işlemleri öğrenir ve işlemlerin kurallara uygun olarak yapılmasını sağlarlar.
İçerik
- PIR (Property Irregularity Report) Formu Doldurulması
- AHL (Advice if hold)
- Reroute
- Courtesy AHL Rapor ve Uygulamaları
- Hasar Dosyası (DPR (Damage ve Pilferage Raporları)) Tanım ve Uygulamaları
- Sahipsiz Bagaj OHD (Onhand) Tanım ve Uygulamaları
- Kayıp Eşya Gümrük Ambarları
- Bagaj Teslim Tutanağı
- Uçak Kabini İçerisinde Unutulan Eşyalar
- Rush Bagaj
- Rush Bagaj Etiketinin Hazırlanması
- İstasyonumuza Yanlış Gelen Bagajlar (Misrouted Bagajlar)
- Left Behind (Kalan Bagajlar)
- Toplu Kayıp Bagajlar
Sertifika Hakkında: Rektörlük Onaylı ve E-Devlet’te Sorgulanabilen Eğitim Sertifikası Verilecektir.
Ödeme Bilgileri:
Kredi Kartına taksit imkanı
Banka EFT veya Havale
Banka Hesap Numarası: T.C. İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
SEFAKÖY TİCARİ YAPIKREDİ BANKASI
IBAN NUMARASI: TR33 0006 7010 0000 0078 5211 01
Ödeme yapılırken açıklama kısmına; EĞİTİM ADI – T.C. KİMLİK NO – AD SOYAD yazılması gerekmektedir.
Eğitim Detayları Hakkında:
Ahu Atay Ergin dahili (4099)
Elif Tuğçe Akralı dahili (4199)
0539 795 46 41 – 0850 850 27 35 (4119)