Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi - İstanbul Arel Üniversitesi
19590
post-template-default,single,single-post,postid-19590,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1400,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-20422

Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi

Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi

Eğitim İçeriği

Müşteri memnuniyeti, satış süreci boyunca Müşteri gereksinimlerinin karşılanması sonrasındaki memnun kalma seviyesi olarak tanımlanır. Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi, Rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini arttırarak müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözüm önerileri sunar.

Eğitim Detayları

Ücretsiz

Eğitim Yeri:
Online Eğitim

Eğitim Süresi: